Založ si blog

Nepochopil si ešte Lásku

Poviem Ti pravdu

do očí.

Kto má čisté srdce

toho Láska

je čistá.

Blahoslavení čistého srdca,

lebo oni uvidia Boha!

 

Boh je dokonalá milujúca Osoba,

ktorá rozpráva, počuje, cíti,

díva sa a dotýka,

duchovne.

 

Milujem Boha,

On je živý

v mojej láske.

Preto na mojej strane

rieky kvitnú

ľalie.

 

Posielam Ti

balíčky Lásky,

aby si jej mal viacej

na rozdávanie,

nielen

pre seba.

 

Lebo rozdávaním

sa zväčšuje.

 

Čo môžeš urobiť,

aby krik

vo vnútri

utíchol?

 

Miluj ľudí

i vyvolenú

všetkými láskami

stále viac.

Svojou i touto,

balíčkovou.

Rob ju šťastnou

a ona urobí

šťastným Teba.

 

Zober všetko

čo mám, máš,

máme, máte

a daj jej.

V úprimnosti a čistote

srdca i tela.

Lebo skutočná Láska

rastie len v pravde

a v čistote.

 

Pochopil si?

 

Zapísala som Ťa

do mojej

školy Lásky.

Vlasy vo vetre a môj kulturista

21.04.2015

Kráčala som včera veľkomestom a sledovala som výklady, ani nie preto, aby som si pozrela čo je v nich nové – to som už vedela, ale chcela som obdivovať svoje dlhé vlnité vlasy, ktoré romanticky povievali vo vetre. Mám rada chvíle, keď mi vlasy vejú vo vetre. Nie som žiaden narcis, ale posledné týždne sa teším z mojich vlasov, ktorým som dovolila dorásť viac ako [...]

Dvojhlas

20.04.2015

Odpusť, že v tieto dni nereagujem na nič, iba na Tvoje objatie. Odpusť, keď k Tvojim otáznikom pripájam ďalšie, moje. Odpusť, že zbieram Tvoje noty a dávam ich do osnov na lásku len potichu. Vieš, niekedy potrebujem, aby si mi melódiu zaspieval sám. A ja sa chytím.

Päť jazykov lásky

16.04.2015

Každý z nás túži po šťastnom a naplnenom priateľskom vzťahu či manželstve, a predsa mávame pocit, akoby ten druhý hovoril iným jazykom. Gary Chapman hovorí, že jednou z príčin neporozumenia vo vzťahoch a v manželstve je to, že každý z nás hovorí iným jazykom lásky. Počas svojej viac ako 30-ročnej poradenskej praxe identifikoval päť jazykov lásky: Slová uistenia, [...]

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

marysmile

Myšlienky a úvahy o živote v nás a okolo nás.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43217x
Priemerná čítanosť článkov: 1729x

Autor blogu

Kategórie