Život utkaný z jemných nití

21. apríla 2014, marysmile,

Z akých jemných nití je utkaný život! Nite priateľstva, lásky, vzťahov, viery, nádeje, dôvery človeka k človeku. Všetko je ukryté niekde hlboko v nás, v hlbinách nášho človečenstva. Udivuje ma sila a pevnosť týchto nití. Sú neviditeľné, ale ich existencia – prípadne neexistencia sa dá vybadať. Veľmi by som chcela, aby niektoré nite vydržali všetok nápor života, no oni sa trhajú a ja som smutná. Povzbudzujú má však nite, ktoré pochádzajú z Božieho Zdroja, ako sú viera, nádej, láska. Existencia týchto mi dáva silu ísť ďalej, ak sa potrhajú niektoré nite priateľstva, vzťahov. Je pre mňa záhadou obnoviteľná schopnosť jemných nití života, ich vnútorná vitalita a dynamika. Môj život držia nite upevnené v Božom Zdroji. Preto ak sa potrhajú tie pozemské, Božie nite stále držia a nepustia ma k zemi. Tajomné klbko Božích nití prepletené s ľudskými v harmónií dúhových farieb. Krásne.