Založ si blog

Rozprávam Bohu o Tebe

Vstúpil si do modlitby

môjho srdca,

ponoriac sa v Lásku,

čo tam býva.

Zahaľuješ sa ňou

ako teplou dekou.

Ľahko si ju našiel,

lebo som ju neskryla

do skrine.

 

Rozprávam Bohu o Tebe

o Tvojom srdci, živote

i o Júlii,

ktorá tíško spí

v Tebe.

 

Pri Poslednom súde

budeme súdení

z Lásky.

Preto sa nebojím

milovať

Teba a všetkých

v Tebe i vo mne

aj tých, čo sú

mimo.

 

Aj dnes som vravela

Bohu

že Ti napíšem

a pošlem Ti Lásku,

na desiatu.

 

Súhlasil.

 

Ale mal podmienku,

že nikdy nepredáš

svoju Júliu

za 30 strieborných,

ako Judáš

predal

Ježiša.

 

 

Vlasy vo vetre a môj kulturista

21.04.2015

Kráčala som včera veľkomestom a sledovala som výklady, ani nie preto, aby som si pozrela čo je v nich nové – to som už vedela, ale chcela som obdivovať svoje dlhé vlnité vlasy, ktoré romanticky povievali vo vetre. Mám rada chvíle, keď mi vlasy vejú vo vetre. Nie som žiaden narcis, ale posledné týždne sa teším z mojich vlasov, ktorým som dovolila dorásť viac ako [...]

Dvojhlas

20.04.2015

Odpusť, že v tieto dni nereagujem na nič, iba na Tvoje objatie. Odpusť, keď k Tvojim otáznikom pripájam ďalšie, moje. Odpusť, že zbieram Tvoje noty a dávam ich do osnov na lásku len potichu. Vieš, niekedy potrebujem, aby si mi melódiu zaspieval sám. A ja sa chytím.

Päť jazykov lásky

16.04.2015

Každý z nás túži po šťastnom a naplnenom priateľskom vzťahu či manželstve, a predsa mávame pocit, akoby ten druhý hovoril iným jazykom. Gary Chapman hovorí, že jednou z príčin neporozumenia vo vzťahoch a v manželstve je to, že každý z nás hovorí iným jazykom lásky. Počas svojej viac ako 30-ročnej poradenskej praxe identifikoval päť jazykov lásky: Slová uistenia, [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

marysmile

Myšlienky a úvahy o živote v nás a okolo nás.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43102x
Priemerná čítanosť článkov: 1724x

Autor blogu

Kategórie