Založ si blog

V správnych rukách

Ak vložíš svoje srdce do Božích rúk, on vloží Tvoje srdce do rúk vhodnej osoby.

Nie je potrebné, aby si hľadala svojho Boaza, on si Ťa nájde!
Dovoľte, aby sa Boží strategický plán rozvinul, tým krásnym spôsobom, ako to robí Boh. Budem čakať tak dlho, ako Boh chce. Ak je ním organizovaná moja budúcnosť, nemám strach o to, čo bude. Boh má dokonalý príbeh

… Len pre mňa. ♡

 

Vlasy vo vetre a môj kulturista

21.04.2015

Kráčala som včera veľkomestom a sledovala som výklady, ani nie preto, aby som si pozrela čo je v nich nové – to som už vedela, ale chcela som obdivovať svoje dlhé vlnité vlasy, ktoré romanticky povievali vo vetre. Mám rada chvíle, keď mi vlasy vejú vo vetre. Nie som žiaden narcis, ale posledné týždne sa teším z mojich vlasov, ktorým som dovolila dorásť viac ako [...]

Dvojhlas

20.04.2015

Odpusť, že v tieto dni nereagujem na nič, iba na Tvoje objatie. Odpusť, keď k Tvojim otáznikom pripájam ďalšie, moje. Odpusť, že zbieram Tvoje noty a dávam ich do osnov na lásku len potichu. Vieš, niekedy potrebujem, aby si mi melódiu zaspieval sám. A ja sa chytím.

Päť jazykov lásky

16.04.2015

Každý z nás túži po šťastnom a naplnenom priateľskom vzťahu či manželstve, a predsa mávame pocit, akoby ten druhý hovoril iným jazykom. Gary Chapman hovorí, že jednou z príčin neporozumenia vo vzťahoch a v manželstve je to, že každý z nás hovorí iným jazykom lásky. Počas svojej viac ako 30-ročnej poradenskej praxe identifikoval päť jazykov lásky: Slová uistenia, [...]

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

marysmile

Myšlienky a úvahy o živote v nás a okolo nás.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43143x
Priemerná čítanosť článkov: 1726x

Autor blogu

Kategórie