Založ si blog

Ticho v parlamentnej zasadačke

ZÁLEŽÍ mi na tom, či je v parlamentnej zasadačke ticho alebo hluk. Či v ňom vládne harmónia a rovnováha, alebo nepokoj a nesúlad. Lebo všetko vyjde najavo práve v tichu. Aké zvláštne účinky má ticho! Dokáže liečiť a uzdravovať – ale aj ubíjať alebo ničiť. Všetko v závislosti od toho, na akom fronte sa nachádzame. Ak je v našom vnútornom parlamente ticho, nemusí to hneď znamenať, že je pred búrkou – možno je to ticho práve po búrke a vonia dažďom, ktorý poumýval sedmokráskam smútok z očí. Ticho nám strháva masky z našich hereckých tvárí, čistí rozjatrené rany, otvára naše dlane pre lásku. Ponorená v tichu ešte stále počujem hluk vypnutých rádiových vĺn. Potrebujem viac ticha v parlamentnej zasadačke môjho srdca, aby som vedela vypovedať nevypovedané.

Vlasy vo vetre a môj kulturista

21.04.2015

Kráčala som včera veľkomestom a sledovala som výklady, ani nie preto, aby som si pozrela čo je v nich nové – to som už vedela, ale chcela som obdivovať svoje dlhé vlnité vlasy, ktoré romanticky povievali vo vetre. Mám rada chvíle, keď mi vlasy vejú vo vetre. Nie som žiaden narcis, ale posledné týždne sa teším z mojich vlasov, ktorým som dovolila dorásť viac ako [...]

Dvojhlas

20.04.2015

Odpusť, že v tieto dni nereagujem na nič, iba na Tvoje objatie. Odpusť, keď k Tvojim otáznikom pripájam ďalšie, moje. Odpusť, že zbieram Tvoje noty a dávam ich do osnov na lásku len potichu. Vieš, niekedy potrebujem, aby si mi melódiu zaspieval sám. A ja sa chytím.

Päť jazykov lásky

16.04.2015

Každý z nás túži po šťastnom a naplnenom priateľskom vzťahu či manželstve, a predsa mávame pocit, akoby ten druhý hovoril iným jazykom. Gary Chapman hovorí, že jednou z príčin neporozumenia vo vzťahoch a v manželstve je to, že každý z nás hovorí iným jazykom lásky. Počas svojej viac ako 30-ročnej poradenskej praxe identifikoval päť jazykov lásky: Slová uistenia, [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

marysmile

Myšlienky a úvahy o živote v nás a okolo nás.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43111x
Priemerná čítanosť článkov: 1724x

Autor blogu

Kategórie